تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

پشتیبانی

پشتیبانی تلفنی

پاورپوینت ده اشتباه نابخشودني در بازاريابي



شناسه محصول: 1105193
موجود

پاورپوینت ده اشتباه نابخشودني در بازاريابي

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

قیمت : 13000تومان

برچسب ها :

پاورپوینت ده اشتباه نابخشودني در بازاريابي

پاورپوینت ده اشتباه نابخشودني در بازاريابي

پاورپوینت ده اشتباه نابخشودني در بازاريابي

 

مقدمه :

امروزه بازاريابي كارايي خود را از دست داده و محصولات جديد(new products) با سرعتي وحشتناك در حال شكست خوردن هستند.بيشتر برنامه هاي جامع تبليغاتي (advertising campaigns) تاثير خاصي بر ذهن مشتري نمي گذارند.روش پست مستقيم(direct mail) به سختي پاسخي در حدود1% دريافت مي دارد.و...

چرا بازاريابي كارايي ندارد؟

 

پروفسور كاتلر 10 مشكل اساسي در روند جديد بازاريابي را شناسايي كرده است:

 

1.شرکت به اندازه کافی بازارگرا(market focused) و مشتری مدار(customer driven) نیست

  1. شركت مشتريان هدف(target customers) را به درستي درك نمي كند
  2. شرکت فعالیتهای رقبای خود را پیگیری و پایش(monitoring ) نمیکند
  3. شرکت روابط خود با ذینفعان(stakeholders) را به خوبی مدیریت نمی کند
  4. شرکت در شناسایی فرصتهای جدید عملکرد مناسبی ندارد
  5. فرایند برنامه ریزی بازار یابی شرکتناقص و ناكارامد است
  6. استراتژیهای تولید و ارائه خدمات شرکت ، نیازمند بررسی بیشتر است
  7. تلاش شرکت برای خلق و پرورش مارکهای جدید(brand-building) و برقراری ارتباط با بازار ضعیف است
  8. شرکت برای اجرای فعالیت های بازار یابی کارآمد و اثربخش بخوبی سازماندهی نشده است
  9. شرکت استفاده زیادی از تکنولوژی روز نکرده است

تعداد اسلایدها : 137



گرافیک با طعم کیوی
دانلود جدیدترین فایل های لایه باز در پی اس دی نگار
ایران کادو
نگار سل .

خرید آنلاین


نظرات کاربران

ارسال نظر

ّّّّّّّ

کلمات کلیدی

سایر محصولات

پاورپوينت کتاب بازاريابي و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری


دانلود پاورپوينت کتاب بازاريابي و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری، در قالب  ppt  و در 272 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: فصل اول: مفاهیم مدیریت بازارتعریف بازاريابي و مدیریت بازارضرورت بازاريابيمفاهیم اساسی بازاريابيتعریف نیازتعریف خواستهکالاانواع کالاتعریف کالای ایده آلعوامل اثرگذار در خرید کالاتعریف مبادلهروشهای مبادلهشرایط مبادلهتعریف معاملهانواع معاملهشرایط معاملهتعریف بازارعوامل تشکیل بازارسیر تکاملی بازار به سوی مبادله مرکزیتعاریف بازاريابيتعریف Marketingتعریف مدیریت بازاريابيوظایف مدیر بازاريابيحالات تقاضا و وظایف مدیریت بازاريابيبازاريابي تبدیلیبازاريابي انگیزشیبازاريابي توسعه ایبازاريابي مجددبازاريابي همزمانبازاريابي محافظتیتعریف بازاريابي تضعیفیبازاريابي مقابله ایوظیفه مدیران بازاريابيفلسفه ه

ادامه مطلب  
تحقیقات بازاريابي در بازارهای داخلی مطالعه میدانی تحقیقات بازاريابي و سیستم‌های اطلاعاتی در بازاريابي بیمه

تحقیقات بازاريابي در بازارهای داخلی مطالعه میدانی تحقیقات بازاريابي و سیستم‌های اطلاعاتی در بازاريابي بیمه 25 صفحه بصورت وردفهرست مطالبتحقیقات بازاريابي در بازارهای داخلی. 3مطالعه میدانی (تحقیقات بازاريابي و سیستم‌های اطلاعاتی در بازاريابي بیمه) 3چكیده 3كلیدواژه 3مقدمه. 4بیان مساله. 4تعریف مسئله تحقیق. 5سوالات تحقیق. 5پیشینه تحقیق. 5تحقیقات بازاريابي در بازارهای داخلی. 6تعیین طرح تحقیق. 9تعیین روش گردآوری اطلاعات.. 9طراحی فرمهای گردآوری اطلاعات.. 9نمونه گیری.. 9گردآوری اطلاعات.. 9پردازش داده‌ها 10تجزیه و تحلیل و تفسیر اطلاعات.. 10تهیه گزارش تحقیق. 10انواع تحقیقات بازاريابي. 10تحقیقات کمی. 10تحقیقات کیفی. 10انتخاب تیم تحقیقات بازاريابي. 11تحقیقات اکتشافی. 11ر

ادامه مطلب  
خط مشی بازاريابي كشورهای در حال توسعه

خط مشی بازاريابي كشورهای در حال توسعه 34 صفحه بصورت وردفهرست مطالبچكیده 3كلیدواژه: 3مقدمه. 3بیان مسئله. 4مدیریت بازاريابي.. 4احتیاجات كشورهای در حال توسعه. 6خواسته‏های كشورهای در حال توسعه. 6تقاضاهای كشورهای در حال توسعه. 6محصولات تولیدی توسط كشورهای در حال توسعه. 6مبادله كشورهای در حال توسعه. 7معاملات  توسط كشورهای در حال توسعه. 7وظایف مدیریت بازار در كشورهای در حال توسعه. 9اهم وظایف مدیریت بازار. 10تحقیقات بازار 11استراتژی بازاريابي.. 11بازاريابي هدف... 111 . تقسیم بندی جغرافیایی.. 122 . تقسیم بندی مشتریان. 12مدیریت آمیزه ی بازاريابي.. 12محصول. 12ترویج (تبلیغات) 13قیمت گذاری.. 13توزیع. 13عملکرد بازاريابي.. 13مشکلات و محرک های کشورهای در حال توسعه. 14معیارهای ارزیابی سیستم های نوآوری و متغیرهای مربوطه در یک کشور در حال توسعه. 15ر

ادامه مطلب  
پروژه تاثیر شبکه های اجتماعی بر بازاريابي

عنوانتاثیر شبکه های اجتماعی بر بازاريابي 135 صفحه بصورت وردمطالعه موردی شرکت گرانیت کاشان  چکیده:در این تحقیق سعی بر این است تا تاثیر شبکه های اجتماعی بر بازاريابي مورد برسی قرار گیرد. در ابتدا تعریفی از شبکه های اجتماعی ارائه می گردد , سپس تاثیر آن بر بازاريابي و در آخر بازاريابي رابطه مند و بازاريابي اجتماعی مورد بررسی قرار می گیرد.این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر روش علّی است و از شاخه پیمایشی می باشد. جامعه مورد مطالعه در این تحقیق 60 نفر از مدیران متخصص شرکت گرانیت کاشان می باشد. دراین پژوهش،تركیبی از دو روش کتابخانه ای و میدانی استفاده شده است ، بدین صورت كه در بررسی ادبیات و پیشینه تحقیق از روش كتابخانه ای و برای تجزیه وتحلیل اطلاعات ازروش میدانی استفاده شده است.دراین تحقیق پایایی پرسشنامه با استفاده از روش اندازه

ادامه مطلب  
ضرورت تحقیقات بازاريابي (word) 27صفحه


عنوان :ضرورت تحقیقات بازاريابي                                                       قالب بندی : wordتعداد صفحات:27 محتویات فصل اول – رویکرد تحقیق علمی و تشخیص مساله1-در خصوص تحقیق توضیحاتی ارائه شود؟2-بازاريابي3-تحقیقات بازاريابي4-مهمترین معیارهای تصمیم گیری: ( نیاز به تحقیقات بازاريابي)5-طبقه بندی تحقیقات بازاريابي ( با شكل)تحقیق تشخیص مساله6-در مورد تحقیقات بازاريابي توضیحاتی ارائه نمایید؟7- تعریف تحقیقات بازاريابي8-فرآیند برنامه ریزی بازار مربوط به چه تصمی

ادامه مطلب  
هوش بازاريابي


دانلود ادبیات تحقیق و مبانی نظری هوش بازاريابي فرمت: ورد قابل ویرایشتعداد صفحات: 60همراه با رفرنس نویسی داخل متن و پاورقی منابع کامل  هوش بازاريابيمفهوم هوش به عنوان قسمتی از استراتژی بازاريابي با افزایش قدرت رقابتی شركت و پردازش برنامه‌های استراتژیك آن، به مفاهیم بازاريابي اضافه شده است (جوهری و استفنز، 2006: 61). هوش بازاريابي هنری است كه سازمانهای مختلف به آن احتیاج دارند. دستیابی به هوش بازاريابي تنها با استفاده همزمان از علم و هنر میسر است. هوش نه تنها قابلیت فردی، بلكه قابلیتی سازمانی است كه از محیط سازمان كسب می‌شود. هوش بازاريابي، آمیخته ای از سه مقوله فرد، سازمان و محیط(همان منبع). تاكنون تعاریف مختلفی از هوش بازاريابي ارائه شده است؛ ازجمله آن، تعریف كاتلر از هوش بازاريابي است: اطلاعات هر روزه در مورد تغییرات در محیط بازا

ادامه مطلب  
بازاريابي ورزشی در عصر جدید و نقش آن در توسعه ورزش

بازاريابي ورزشی در عصر جدید و نقش آن در توسعه ورزش 33 صفحه بصورت وردبازاريابي ورزشی در عصر جدید و نقش آن در توسعه ورزش... 3چكیده : 3مقدمه. 3بیان مسئله. 4انواع فعالیت‌ها در بازاريابي.. 4بازار ورزشی.. 9اهمیت بازاریا بی ورزشی.. 9فرایند بازاريابي ورزشی.. 10ابعاد گوناگون بازاريابي ورزشی.. 10وظایف مدیریت بازاریا بی ورزشی.. 11تقسیمات بازاریا بی ورزشی.. 11تجزیه و تحلیل محیط بازاریا بی ورزشی.. 12عوامل قابل كنترل و غیر قابل كنترل در فرایند بازاريابي ورزشی.. 12آمیخته بازاریا بی ورزشی.. 13عوامل موثر بر محیط بازاریا بی ورزشی.. 15جدیدترین فلسفه بازاریا بی.. 16نقش بخش بازاریا بی در كیفیت ورزش... 16بازار رخدادهای ورزشی.. 18بازاريابي تیم ها و رخدادهای ورزشی.. 18بازاريابي محصولات از طریق ورزش... 19میزبانی رخدادهای ورزشی و کسب درآمد. 19گرفتن

ادامه مطلب  
پاورپوينت کتاب مدیریت بازاريابي تألیف دکتر احمد روستا، دکتر داور ونوس و دکتر عبدالحمید ابراهیمی


عنوان: پاورپوينت کتاب مدیریت بازاريابي تألیف دکتر احمد روستا، دکتر داور ونوس و دکتر عبدالحمید ابراهیمی دسته: مدیریت (مدیریت بازاريابي)فرمت: پاورپوينت(Powerpoint)تعداد اسلاید: 355 اسلایدکتاب مدیریت بازاريابي تألیف دکتر احمد روستا، دکتر داور ونوس و دکتر عبدالحمید ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاريابي در سطح کارشناسی و همچنین مهمترین منبع طرح سوالات آزمون کارشناسی ارشد درس مدیریت بازاريابي مجموعه مدیریت میباشد. این فایل شامل پاورپوينت کل سیزده فصل این کتاب می باشد که در 355 اسلاید  همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که هم می تواند به عنوان ارائه کلاسی و هم به عنوان خلاصه ای جامع و کامل جهت مطالعه و آمادگی برای آزمون کارشناسی ارشد درس مدیریت بازاريابي مو

ادامه مطلب  
بررسی مسائل جاری در بازاريابي بین الملل مطالعه موردی در مورد نقش اخلاق و رویه های اخلاقی در بازاريابي

بررسی مسائل جاری در بازاريابي بین الملل مطالعه موردی در مورد نقش اخلاق و رویه های اخلاقی در بازاريابي 24 صفحه بصورت وردفهرست مطالبچكیده 3واژگان کلیدی.. 3مقدمه. 3بیان مسئله. 4اخلاق بازاريابي توصیفی.. 5اخلاق بازاريابي هنجاری.. 7اخلاق بازاريابي تحلیلی : 9فلسفه های اخلاقی.. 9سودمند گرایی.. 9خود محوری.. 10مطلق گرایی اخلاقی.. 10نسبی گرایی اخلاقی.. 10اخلاق بازاريابي بین المللی.. 10چالش های پیش رو. 11سمت و سوهای آینده 12بخش دوم: بازار یابی از منظر اسلام. 14انتقادهای بازاريابي و تعلیمات اسلامی.. 15اصول بازاريابي مدرن. 18_ اصل آموزش و ارایه اطلاعات به مصرف‌کننده 18_ اصل آزادی مصرف کننده و تولید کننده: 19_ اصل محدود کردن ضرر و زیان بالقوه 20_ اصل تأمین نیازهای اساسی.. 20اصل حفاظت مصر

ادامه مطلب  
پاورپوينت کتاب ده اشتباه نابخشودني در بازاريابي تألیف فیلیپ كاتلر


دانلود پاورپوينت کتاب ده اشتباه نابخشودني در بازاريابي تألیف فیلیپ كاتلر، در قالب ppt و در 138 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: اشتباه اول: شركت به اندازه كافی بازارگرا و مشتری مدار نیست.نشانه هاضعف بازارگرایی شناسایی ضعیف بخشهای بازاراولویت بندی ناقص بخشهای بازارعدم وجود مدیرانی برای هر بخش از بازارره حل هااتخاذ روشهای پیشرفته درامر بخش بندی بازاراولویت بندی مهمترین بخشهای بازارتخصصی کردن کارکنان فروشنشانه های ضعف در مشتری مداریایجاد سلسله مراتبی از ارزشها که در رأس آن مشتر ی قرار بگیردپیگیری فعالیتهایی که موجب تعهد بیشتر در کارکنان فروش و یا نمایندگان فروش شرکت به مشتری باشد اشتباه دوم : شركت، مشتریان هدف target customers)) را به درستی درك نمی كند.نشانه هااطلاعات ضعیف و ناكافی در مورد مشتریانفروش ت

ادامه مطلب  
logo-samandehi